Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 318 - izotópos kezelés - kontroll vizsgálat - 2012.01.27

2012.02.05. 21:18 AtoM

Úgy tűnik jó irányt vett a történetem :-)

318 nap után megkaptam az első igazán jó híreket. Az ultrahang vizsgálat kimutatta, hogy a tumoros sejtek mérete 20-30%-al csökkent, a szuprapatellárisom is ennyivel csökkent, továbbá az erezettsége az egész tumornak csökkent.

Csupa jó hír :-)

Sajnos a térdem mindezidáig nagyon be volt gyulladva, így kaptam egy közvetlen injekciót a térdembe, ami pár nap elteltével jelentősen csökkentette a gyulladást, és már egy hete alig gyulladt a térdem...

Nagyon felemelő érzés egy év után :-)

Köszönöm!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr574069006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita Puskas 2014.07.12. 21:06:07

Szia! Mar nagyon regota szeretnek neked irni.. Szoval, ha a tied 1:1.000.0000 hoz, akkor az enyem 1:3.000.000 hoz. Ugyanis, tavaly hosszas kivizsgalas, tanacstalansag es elsiratas utan derult ki h a faromban, igen Ott:-) pvnsem van. Csupan 40 cm hosszan, le a combom kozepeig. Mindig tudtam h kulonleges vagyok, de hogy ennyire... Szinten az ortopedian mutottek, kiss janos kezei ala kerultem. Azota tananyag vagyok. Viszong, es ez a rosszabb resze, mostanaban elkezdett fajni. Nekem tok veletlenul derult ki, nem fajt vagy ilyesmi, most meg igen, be vagyok.... va. 40 cm es a sebem, lehet h csak as faj, due elegge megijjedtem. Szeptemberben megyek vissza, meglatjuk. Szoval, en nyertem:-)
süti beállítások módosítása