Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 563 - Kontroll vizsgálatok tömege - PVNS javul

2012.09.28. 07:56 AtoM

Hello, hello....

Ezer éve nem jelentkeztem ... :) Olvasótáborom is elfogyott és nem tiszteletlenségből mondom, de nem is szeretném, ha ennek a blognak a keretén belül újra olvasótábort kéne faragnom :-))


De azért az utókornak írok az én kis karfiolkáimról....

Szóval a januári ultrahang óta mi történt?

ultrahang márciusban

ultrahang júniusban

ultrahang augusztusban

MR vizsgálat szeptemberben

Az eddigi eredmények azt mutatják, hogy az izotóp rengeteg javulást hozott.

A szuprapatellárisom a kezdeti 9 cm-ről kb. harmadára csökkent. A bent maradt kisebb 3cm és 1-2 mm közötti darabok is átlagosan 60-70%-al húzódtak vissza és a vaszkularizáltság (figyelem, ki vagyok gyúrva latiból :))) is jelentősen csökkent. Azaz nem olyan erezett az egész, ami jó, mert ha rossz a vérellátása, kevésbé fejlódik...

MR-t ma kapom meg, kíváncsi vagyok rá.

Lényeg, hogy javulok.

Amúgy pedig használatban annyi, hogy egész jól elvagyok vele. hétköznapokra jó, sőt. kétszer beválllatlam egy squasht. Persze az baromság volt. A squasht el kell felejteni. Talán nem örökre, de most még nagyon nem jó. Ez nem egy gyorsvonat....

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr604807727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása