Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Féltávnál járunk - 27 órája fekszem

2011.12.10. 12:05 AtoM

Dél van. A holmium izotóp mennyisége pontosan felére csökkent a szervezetemben :-)

Ezt meg kell ünnepelnem, így iszom egy jó kis menzás teát! Mennyei!

Milyen érzés féltávnál? Ahogy számítottam rá, nagyon jól bírtam idáig. Jól aludtam, zökkenőmentes volt a délelőtt egy 3 órás film beiktatásával. :)

Kíváncsi leszek, hogy a 300m-es tábla előtt mi lesz.... Estefelé már kicsit zúzósabb lesz :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr233452878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.12.10. 17:40:22

Ja ez akkor a felezési időd :)

Bridget78 2011.12.10. 22:12:42

A tea valóban isteni, még az ortopédián kapottat is felülmúlja :)
süti beállítások módosítása