Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Egy csütörtöki megfigyelés

2011.12.09. 19:59 AtoM

Mikor először jártam a WC-ben és szemesültem az állapotokkal, ami hmmm. szöges ellentéte volt az ortopédiai klinikán tapasztaltaknak (azaz kicsit rosszabb, mint amire számítottam), akkor az angol wc mellett ezt a csodát találtam:

20111208785.jpg

Igen, igen!!!

A képen jól láható, hogy a wc kefe tárolásának a legbiztosabb módját választották. Azaz egy szép nagy vödör vízben került elhelyezésre a hagyományos megoldásokkal szemben. Talán rossz a tapasztalat a kefetartó megmaradási rátájával kapcsolatban? Hmmm... Hát én gyanítom ezt is, meg azt is itthagynám....

 

Aztán jobban szemügyre vettem, hogy valamelyik kis rémesen vicces beteg elrejtett egy százast a víz alján....

 

Hmmm. Gondoltam "Te kis cseles!"

(Konkrétan majdnem hangosan felröhögtem.)

 

Most valaki tényleg azért tett bele egy százast, hogy jót röhögjön azon a barmon, aki a sz***s vízben turkál a jó nagy kortyot ígérő kávépénzért, vagy valóban előfordulhat az az eset, hogy véletlenül belesik a klotyó melleti vödörbe egy százas ÚGY, hgoy azt nem veszi észre a gazdája...

Hát egyszerűen képtelen vagyok eldönteni :-)

Most így utólag még az is lehet, hogy kandi kamerával találkoztam ismét, de sajnos nem , nem okoztam örömet senkinek azzal, hogy nekiállok kihalászni. :) A kávézás elmaradt :-)

De jót kuncogtam az biztos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr1003451594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.12.10. 17:29:31

Na ezekből a képekből nekem megint csak egy vmi jön le:
TE A TELEFONODDAL JÁRKÁLSZ A HUGYDÁBA IS!!!
IGITT! PFUJ! És akkor még egy kérdés felmerül bennem: hányszor esett eddig bele és halásztad ki...

Bridget78 2011.12.10. 22:07:50

A WC kritikán aluli, de komolyan. Még az ortopédián is jobb volt és a fürdő is... Pedig, akár azzal is lehetett volna gondom...
És, mindemellett van némi hektikusság a kajaosztásban is, valamint nem adnak zöldséget, ellenben kétszer ehetsz a héten ugyanazt.

julcsibá 2011.12.12. 07:38:53

Tiszta Trevi kút. Azért dobják bele 100-ast mert visszavágynak. Már csak az a kérdés, hogy WC-be, vagy a kórházba...
süti beállítások módosítása