Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

5 héttel a PVNS műtét után

2011.11.25. 09:39 AtoM

Nos, csak azért írom már, hogy pár év múlva ha nagyon érdekel vissza tudjam nézni, hogy hogyan gyógyult a dolog :-) Nem mintha annyira érdekes lenne.

Az elmúlt héten is többször próbáltam mozgásban maradni. Részben mert 4 hét után már volt egy két dolog, aminek az elintézését nem lehetett halogatni, részben meg azért, mert az elmúlt héten 3szor voltam dokinál/kórházban :-)

Nos, a hajlítás lényegében rendben van. Annyi a probléma, hogy a mászkálás miatt napok óta ismét nagyon dagadt a térdem, tehát vagy nem mászkálok és folyamatosan jegelem, vagy bedagad. (Pedig azért itt nem kell nagy túrákra gondolni :().

Pozitívumok? 

Kissé depresszív hangulatú ismét a blog, sőt most már folyamatos a nyavajgás,  így nézzük mibe lehet kapaszkodni.

Öööööö... Izé... :)

Sajnos a térdemmel kapcsolatban nem sok jó jut az eszembe :-) 

Nem emlékszem, hogy írtam, vagy csak akartam, de ma Kiss doki megnyugtatott, hogy nem szokta rémisztgetni a betegeket azzal, hogy mekkora bevatkozáson vannak túl, de ne izguljak, mert engem rendesen szétszabott :-) Szóval vegyek végre vissza a tempóból és várjak türelemmel :-))) 

Szóval pozitívum például, hogy két nap alatt átkerültem egy szakemberhez, aki a PVNS maradékát kisugarazza a lábamból. Ez szerintem világrekord még külföldön is, nemhogy a magyar egészségügyben...  Tényleg le voltam hidalva.

A főorvos asszony várt (!) rám az ORFI-ban. Érdekes jelenet volt, hogy kijött a váróba az asszisztense, amikor kint vártam (5 perce, ahogy írtam), aztán kérdezte, hogy van-e valaki, aki Főorvos asszonyhoz jött. Nem reagáltam azonnal, mert épp a gépet püföltem (még ott is :)), erre visszament, hogy nincs kint senki. Utánaugrottam (hah... szóval nyomtam egy elkeseredett sikítást "Én a főorvos asszonyhoz jöttem"-et :-)), majd beengedett.

Erre főorvosnő szólt az asszisztensnek, hogy meg van lepve, hogy "Nem jött senki, hiszen én megbeszéltem mára egy találkozót"... És kedvesen bemutatkozott, hellyel kínált... Komolyan nem ehhez vagyok szokva...

Hoppá. Very uncommon... Konkrétan bent ült és várta, hogy érkezzek +!!+% :-) Hát ilyen még nem volt :-) Nagyon végletes ez az egész :-)

 

Nah, ez jó volt, szóval vannak jó dolgok az életben :-) Évi is remekül főz, filmeket is tudok nézni, dolgozni is szoktam egy kicsit, sört is ihatok annyit, amennyi belém fér, szóval qrva jó dolgom van :-)

Hát ha még én nyertem volna meg a két milliárdot a lottón :) 

De Jóanyám mindig azt mondta, hogy ne legyek telhetetlen ;-))

A végére két fotó. Azért ha összehasonlítjuk a két-három héttel ezelőtti állapotokkal, akkor jelentős a különbség :-) Szóval szépen gyógyul kívülről. Jó lenne, ha belül is ez az ütem lenne...

20111125774.jpg

20111125775.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr333409705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.27. 18:31:09

"várjak türelemmel"
és mint tudjuk,Neked mindigis ebből volt a legtöbb... XD

Zsüli98 2011.11.27. 18:34:51

"sört is ihatok annyit, amennyi belém fér"
az idevágó poént már az elmúlt alkalommal elsütöttem, pedig az megint nagyonpasszentos lenne.
Amúgy Nagyobbik egy fél órája megkérdezi:
"Ki az acsáknorisz? És miért van ennyire sok vicc róla?"... Erre inkább nem adtam választ, hátha sokkolná az igazság, hogy VÉRrokoni kapcsoaltban áll vele.
süti beállítások módosítása