Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 12 - "szülői" engedéllyel

2011.11.02. 06:28 AtoM

Éjjel semmi újat nem tapasztaltam. kis Deák Bill kezdte a szonátájával indított, majd ezen felbuzdulva Szmeágol valami olyan nótát kezdett el fújni, amitől mindenki kiszaladt volna a viágból.

Bevettem (szokás szerint) a gyógyszereimet. 20 perc várakozás, beszédülés és alvás.

Minden menetrend szerint alakult. Nem sokkal éjfél után elmúlt a gyógyszerek hatása. És kitisztult a világ. V1.7 jobbra balra ficereg, röff-röff, töff-töff és a többi. Szmeágol horkol, de ilyet még nem hallott senki.

Legnagyobb meglepetésemre kis Deák Bill ébren volt. Kérdezem

"Mizu?"

"Nem tudok aludni!" jött a válasz

"Miért?"

Mutogat tőle jobbra Szmeágolra, aki allegroból most kapcsolt allegrissimóba. Azaz közel megduplázta az ütemét a horholás frekvenciájának illetve hangerejének.

Már rutinosan csomagoltam is  a motyómat. Kispárna, takaró, nagypárna, saját takaró. kis Deák Bill vágyakozva nézett rám!

"Megint mész?" - kérdezte sóvárogva.

"Én biz' igen!"

"De  jó neked, én nem tudok" - mondta, hiszen a csipőjéből 8cm-t korrigáltak, azzal pár nap után még nem olyan fürge. Persze örültem, hogy nem követ, mert ő is rettenetesen horkol.

Elindultam kifelé.

Volna...

De a nővérke jött...

Rám nézett...

És tudtam, hogy mázlim van.

Az egyik idősebb, nagyon rendes nővérke volt..

"Át szeretnék menni másik kórterembe, nem bírom az öregeket!" - mondtam

Elmosolyodott és együttérzően annyi mondott, hogy szabad a 114 és vannak még helyek a 112-ben.

Juhéj! Naná, hogy az üres kórtermet váalsztottam :-)

Aludtam ameddig lehetett, aztán reggel a nővrékék kedvesen felébresztettek és szépen elcsevegtünk az öregekről, majd  lassan visszacsoszogtam.

Addigra már v1.7 mindenkit felvert, ahogy ezt tette tegnap is. Mert ugye tegnap reggel tisztáztuk,hogy ha reggel ha még valaki alszik, akkor olyan jó,hogy Ő nem áll neki pancsolni, meg rohangászni, hogy a többiek tudjanak pihenni.

Nos ezt a kicsi agyával ő úgy értelmezte, hogy tegnap ÉN szóltam (személy szerint csak én), tehát ha ÉN nem vagyok a kórteremben, akkor ez a szabály nem él, mert alapvetően ez az ÉN egyedi igényem és nem a köz érdeke. Így felverte Szmeágolt, meg kis Deák Billt.

Bejövök és Szmeágol már osztotta: 

"Hát Te meg minek kóricálsz itt? "

"Nem kóricálok he', csak hát tuod' ez a cicamozsdás' féle vót"  - v1.7

"Na de hát ezt most minek csináltad?"

"Há' me' Tamás nem vót itt, nem láttam, akkó' mé' ne?"

"EEhhhh, nem lehet igaz...." - mondta Szmeágol.

Még két-három nap és a két öregből csak egy marad :-)

Mind1. Én ma haza akarok menni. Meglátjuk....

 

Ez most a Való Világ 6??  Mocskosul gyűlölöm azokat a műsorokat, főleg akkor ha az itteni történések kb. azt az életszínvonalat tükrözik. Pfuj... De tulajdonképpen kár,hogy nem hoztak kamerákat. Mert ezt akkor is végig kellett volna élni, de legalább kapok érte pénzt :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr443346626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása