Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

52 óra....

2011.12.11. 13:18 AtoM

Hmmm, tulajdonképpen nem akkora gáz 52 órát egy ágyban tölteni, folyamatosan nyújtott lábbal, egy öregember társaságában...

Persze csak vicceltem :)

Tegnap délután óta, miután ismét elolvastam az ultrahang eredményeket (persze minek?), ahol igenis feketén-fehéren ott van, hogy a felső combomban pvns szerű 90mm hosszú 11-13mm átmérőjű valami hever lényegében lemondtam magamban a gyors (?) gyógyulás (?) reményéről  :(

 

Kb. most lett (ismét) totálisan elegem az egészből. De gondolom ez most azért is van, mert ez a fekvés teljesen gallyra vág. Nyáron hevertem 3 hetet, ősszel hevertem már 2,5 hónapot. Elviselhetetlen érzés ez a tehetetlenség, ilyen hosszú ideig.Az egész kurva kórház, a sok nővér, orvos, az összes többi szar hír, amit naponta, hetente adagolnak be. Egy elnyújtott kínszenvedés az egész. A f***m kivan, de tényleg.

Nem ezt beszéltük meg :)

vagy inkább :(

Sorry. Már nagyon elegem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr233455159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása