Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 11 - disznóröfögésre ébredni...

2011.11.01. 06:35 AtoM

Jó reggelt!

Nagynéném jutott eszembe, aki vasutas volt és nyaranta a balaton mellett mindig bakterházban aludtak ingyen. Kérdeztem, ezt hogy bírják, hiszen ott állandóan megy a vonat! "Minden csak szokás kérdése!" válaszolta a nagy alapigazságot....

MA éjjel jól aludtam. Jól, pedig szmeágol megint felkelt hajnalban és püfölte a vasszerkrényét. Én komolyan nem tudom mit csinál ilyenkor, mert nappal ezek a zajok nincsenek, de este üti, veri a vasszekrényt?! Ketyós ez, de hamar visszaaludtam. "Minden csak szokás kérdése"

 

De sajnos reggel a varacskosdisznó ébresztett. Kivételesen a nővérek nem siettek és 6 (!) óra magasságában még nem kezdték tolni a zakatolós kocsit a folyosón, így nem ébredtem rá. De a varacskosdisznó annyira örült, hogy tegnap már lábra állították, hogy hajnalban nekilátott sétálni. Mert mikor máskor? Fel alá téblábolt 5től, pakolászott és csapkodta a fémszekrénye ajtaját. És pesrze szuszogott, fújtatott, hiszen egy ekkora testet megmozgatni (biztos több, mint 110, ahogy tegnap írtam, de képtelen vagyok megítélni, lehet vagy 130 kg is van). Szívesen pofán basztam volna.

Így kedvesen megkérdeztem, hogy "Ugyanmá' mi a faszt csinál hajnalban?"

"Hát csak sétálok, meg hogy meg tudtam borotválkozni (idebenn:(), meg ilyenek, és akkor ez most jó. ".

"Akkor mit szólna hozzá, ha holnap ezt nem reggel tenné, mert én még aludnék ilyenkor!??"

"Jó van, jó van persze, hisz én ráérek egész nap!" - jött a válasz.

Idézem "HISZ ÉN RÁÉREK EGÉSZ NAP!". K****a anyád! De komolyan..... De végülis ha ezt megnézem, akkor mégis mit vártam? 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr123344070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.01. 18:48:07

És 6:35 óta nem történt semmi??? Ezt nehéz elhinni. Igazán írhatnál már vmit.
süti beállítások módosítása