Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

36 órája fekszem

2011.12.10. 20:59 AtoM

Rajta vagyok a 300 méteren. Kész vagyok. :( Délután 3 és 5 között aludtam, az nagyon jó volt. Aztán jött a mélyrepülés :-) 

Laci bácsi is kiidegel most már. Egy olyan emberről van szó, aki szellemileg elég friss 75 évesen, de csak a sportnak él, meg a nemzeti nacionalizmusnak. És ba...eg képes egyfolytában akár két órán keresztül is mesélni az olimpiai, edzői, egyéb pályafutásáról.

Vannak persze visszatérő mótívumok, A Csík Ferenc iskola megalapítása, a kommunisták megbüntetésének igénye, a szívműtét, az elhibázott korábbi orvosi vizsgálatok, az, hogy hiába mondják meg neki, hogy ne üljön fel, kb. 30 percenként rá kell szólnom, hogy ne üljön fel, ne hajlítgassa a lábát "Ja, ja persze, persze".

Na ez már  a szenilitás.

Eh. Fárasztanak ezek az öregemberek, de qrvára. Ma már próbáltam csak a számítógépembe bújni, de hát valljuk be, reggel 6kor kezdtem és most este 9 órakor még mindig itt ülök előtte. Aludtam kb. 2 órát, hallgattam Laci bácsit kb. 1,5-2 órán keresztül, és olvastam mondjuk 1 órát. Így a maradék? 10 óra a gép előtt :( huh.

De azért az esti barca-real meccset megnézem :-)

Na szóval, most már kezdek szétcsúszni, kezd elegem lenni ebből a helyhez kötöttségből, kiszolgáltatottságból :( Broaf....

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr973454191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása