Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Második radiosynoviorthesis....

2013.02.02. 08:15 AtoM

Azért alakulnak a dolgok. Az első radiosynoviorthesis 2011. decemberében volt ahogy írtam, sokat, nagyon sokat javultam tőle, tavaly decemberben 2012-ben ismét tettünk egy próbát a következő adagra, de sajnos nem sikerült a bevatkozás, előállt egy igen faramuci helyzet :)))

Túl jól voltam a kezelés elvégzéséhez :))

A térdem már alig-alig gyullad egy év után és nem volt benne folyadék. Ha meg nincs benne folyadék, akkor injekciózáskor nem tudják, hogy "jó helyen járnak-e", és ezért nem adják be. Ez történt decemberben. Biztonsági okokból nem kaptam meg....

Nah, de én ezen túl akarok lenni, így úgy döntöttem, hogy most február első hetében megoldjuk a dolgot, ezért sokat dolgoztam azon, hogy legyen igenis izületi gyulladt folyadék.

A recept:

- elmész a csajoddal squasholni :)

- egy hétten a "műtét" előtt elmész két napra síelni

- a beavatkozást megelőző napon guggolsz, és futsz !!!

Nos..... Két éve nem síeltem és nem futottam. Az elmúlt két évben egyáltalán nem tűnt úgy, hgoy én valaha még lécre állok és mégis.... Vannak csodák? Hmmm.... Lehet....

Nagyon örülök, bár most megint júliusig pihi van, ami baromi messze van, de ez van....

Továbbá a most beadott anyag kicsit durvább, mint az előző cucc, mert Yttrium 90-et kaptam, aminek a felezési ideje sokkal, sokkal több. 1,1 nap helyett 2,7 nap, ami azért nem annyira tetszik, de ez van....

Egy nagyon jó, laikusok által is érthető leírás a témáról:

http://mhe.hu/files/articles/67_204827.pdf

Hát itt tartunk. Újabb gyulladásokkal, pihentetéssel és mozgáskorlátozással járó fél évnek nézek elébe....De jó volt ez az 1-2 hónap, amikor már szaunázni jártam, konditerembe, úszni, mint egy rendes ember :))) Nagyon jó volt....

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr645058001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása