Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 9 - napi vicc - IT security - the cutting edge

2011.10.30. 14:00 AtoM

Avagy hogyan védjük vállalati értékeinket? 

1, Kötözd ki a vaságyhoz az HP lock kábelt. Lehetőleg ahhoz az ágyhoz, amelyiken alszol ( a képen szürke kábel, kis fekete bigyóval rajta): 

 

 

2, Rögzítsd az HP lock másik felét az eszközhöz, zárd le rendesen és ellenőrizd, hogy minden okés..

 

 

 3, Lockold le a billentyűzetet

 

 

4, Rejtsd el a kulcsot egy biztonságos helyen, ahol más nem fér hozzá....

 


 

:-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr163338262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.10.30. 19:33:54

Öm... mi is ez a kulcscucc??? Minek és hova és miért? Az első 2 kép nem mond vmi sokat, a negyedik annál jobb :D

AtoM 2011.10.30. 19:42:21

Atyád majd elmagyarázza. Képzeld. v1.7 pont most szart be mellettem az ágyba :-) Pedig nem kéne neki. Van megoldás, ha baja van...

Tudom, hogy voltál már Te is kórházban, de ezt nem bírom. Konkrétan szerintem befosott... A hangok alapján ez nem pukk, hanem rotty volt.

Még jó, hogy olvasom a bejegyzéseidet, különben sírnék. Így csak röhögök és próbálok valami gézdarabot keresni, amivel a foslégmolekulákat meg tudom szűrni, még mielőtt az orromba jutnának :-) Kész vagyok...

Zsüli98 2011.10.30. 20:00:03

HÉ TE TÖRÖLTED AZ ELŐZŐ KOMMENTEKET??? Tudod, ahol a családod tagjait emlegettük... Nem találom ezt a két bejegyzést =( Pedig azok jelentik az egész blog MAGJÁT.

AtoM 2011.10.30. 20:02:53

nem töröltem kommentekeket, pedig már többször mozgattam az egeret a KIMODERÁL gomb fölé! VIGYÁZZ!!!

Zsirafmaci 2011.10.31. 15:18:27

Na jah, mennyire tuti hely az a kulcs számára? Hány embernek van hozzáférése? :-)
süti beállítások módosítása