Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

A fekete humor lovagja

2011.10.29. 10:35 AtoM

Igen.

H. András, született aneszteziológus orvosom igazi humorzsák :-) A műtét alatt/előtt egész sokat beszélgettem vele, szimpatikus volt, mivel hasonló korúak vagyunk és valahogy van benne egy olyan kellemes szarkasztikus, kicsit pejoratív humor, amit én nagyon csípek.

Tegnapi beszélgetésünk, mikor a beteg bátorítást vár az orvostól:

 

"Azért itt látszólag csak 'komoly' betegek vannak..." - mondom én

"Jah, jah" - kaján félmosoly az arcán

"Rémisztő itt látni a levágott lábakat az orrom előtt..."

Még nagyobb kaján vigyor az arcon

"Hát kérem, aki nem bírja, az ne egy oktató kórházba jöjjön betegnek, ahova a legsúlyosabb betegeket gyűjtik, hanem menjen magánklinikára!".

Kösz bazmeg  :-)

 

Minden esetre én továbbra is úgy érzem, hogy tévedésből vagyok itt. UFO vagyok a többi beteg között :-))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr263337645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása