Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 32 - négy héttel a műtét után...

2011.07.19. 21:33 AtoM

4 héttel vagyok a műtét után :-) Tegnap még kicsit elégedetlen voltam, de hirtelen mára ez már el is múlt :-)))

Nézzük csak miért: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mind a látvány, mind az érzés egyre jobb.

Ma reggelre tulajdonképpen rájöttem, hogy (szinte) fájdalommentesen be tudom (szinte) teljesen hajlítani a lábam!!!!! Ez kindersurprise :-) Mondjuk tegnap este megint rendesen tornáztattam, nem úgy, mint az elmúlt napokban (ahogy szoktam (nem) szoktam) :-)

Továbbá ugyan ülésnél még elég gyorsan elkezd kvázi begadagni és hasogatni, de minden más pozíció, már egész jó, ÉS ma felmentem 4 emeletet lépcsőn, kvázi teljes terheléssel és először éreztem azt, amit régen. Hogy úgy "bedurran" a combizom.

1, van minek bedurrani

2, megvan az érzés, hgoy dolgozik az izom :-))

Hát ez több, mint remek.

Szóval elégedett vagyok.

Hogy sikerült ezt elérni? 

Az elmúlt két hétben sem adtam fel a sportolást, mozgást. Heti átlag 5 napon bringáztam, hol többet, hol kevesebbet, de minimum fél órákat tekertem. Persze nem hegyen völgyön, de azért folyamatosan mozgattam, tekertem vele. Természetesen a vége mindig némi fájdalom és "biztos ez kellett?" érzés volt.

Ezen felül fogyózok. Ami szintén jót tesz a közérzetemnek. Furcsa, de tényleg. Fáj, hogy nem tudok annyit zabálni, de jó látni, hogy a kitűzött cél felé haladok. A 91 kg-ról lementem 85 köré. Ez 6 kiló 4 hét alatt. Szerintem remek teljesítmény és talán nem is túl egészségtelen. Mondjuk ha levesszük a kezdeti 3-4 kg. víz, meg ki tudja minek az eltűnését, akkor is legalább 2 kg izom/zsír ment le. Amiből biztos több a zsír, mert jobban nézek ki, mint korábban. Bruháháááááá.....

Hát igen néha kell a pozitív visszacsatolás :-) Elégedett vagyok a teljesítménnyel!

Üzenem minden fogyókúrázónak, hogy a fogyi ugyan olyan, mint a cigiről leszokás. Dettó ugyan az. A titka, hogy az első két-három hétben kell kibírni és ellenállni a csábításnak, és nem szabad feledni, hogy UNALOMBÓL nem eszünk!!! (és persze nem cigizünk). Ha ez az egy szabály megy, akkor minden zsírsirály.

 

Szóval taposom a right tracket és ez most jó. :-) Gyerekek is nagyon jól vannak, nagyon élvezik a sporttábort, hát még én, hogy 3 hétig itt vannak :-) Mennyei az érzés :-)

 

Csókolok mindenkit :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr233081476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása