Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 12 - 9 nappal a műtét után

2011.07.01. 12:14 AtoM

El sem hiszem, már 9 napja volt a műtét. Tegnap este lecseréltem a kötést. Íme, itt tartok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre rájöttem, hogy miért fáj a combom külső széle, jóval a műtéti terület felett. Sajnos az arthroscope egyik lábát ott eresztették be, egészen fent. És az ottani izmok, meg miegymás igencsak megsinylette az ottani "törődést". De legalább így tiszta sor, hogy mi fáj. Remélem semmi nem lett ott elnyesve :-)

A képen még jól látható, hogy a térd feletti rész nagyon fel van dagadva. Hát az még idő, hogy az onnan eltűnjön. Leginkább ugye ennek köszönhető, hogy 90fokos behajlítás fölé nem nagyon megy a térdem és még jelenleg is nehezemre esik 5 percnél tovább egy székben ülni :(

És a végére a Julcsinak a napi csemege (bár ez inkább hasonlít egy elcseszett alsógatya reklámra :-)):

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr983029870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsibá 2011.07.04. 13:46:00

Hát komolyan elsírom magam! Csak nekem egy szuri... Meddig nyomod még az anyagot? Nem tartom igazságosnak, hogy nem fog maradandó heg látszani profilból! Viccet félre, szerintem szép munkát végeztek. Azt nem hittem volna az MR képek után, hogy a térdnek ilyen szépen megmarad a funkciója! Komolyan elismerésre méltó, ahogy ezt az egészet végigcsinálod (Évinek is jár az elismerés azt hiszem!)
süti beállítások módosítása