Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Kalóriák vs. testsúly

2011.11.24. 00:39 AtoM

Ma délben, ebéd után ráálltam a mérlegre és kicsit meglepődtem... A képzeletbeli mutató becsúszott a lélektani 80kg alá. Egész pontosan 79,8 kg voltam. Ebéd után...

Hmmm.. Nem mondom, hogy aggaszt, de azért elgondolkoztat. Oké, hogy remekül sikerült tartanom a fogyókúrát a nyári műtét után és ledobtam 11 kg-t, de most már úgy érzem, hogy leálltam a fogyózással. Legalábbis akaratosan, de valahogy a fogyás még mindig tart?!

Azért furcsa, mert az októberi műtét óta jelentősen megnőtt az étvágyam és megnőtt a kalória/cukor igényem/bevitelem. Ezt talán jól jellemzi, hogy kb. a műtét utáni 2-3 hétben összesen 5 vagy 6 csomag fél kilós (!!) kekszet zabáltam fel "étrendkiegészítőkén", illetve megettem közel hasonló mennyiségű (darabra) tábla csokit a mai napig. Nem beszélve a kb. 6-8 (10?) liter kóláról amit bevertem a post spinalis tünetek miatt.Ez akárhogy is számolom zacskónként kb. 2500kcal, csokinként 550kcal, 2literes kólánként 800 kcal. Hmm. Ez legalább 22-25ezer kcal plusz. Ez szerintem nekem legalább 10 napi kalóriaadagom.... Csak étrendkiegészítőből :-)

Ráadásul alábbhagyott a sportolási kedvem is, így az elmúlt két hétben már csak 3-4 napon fekvőtámaszozom, és az elmúlt napokban (lassan héten) a bringázás is napi 5km közelében van a 10 helyett. Szóval kevesebb kalóriát fogyasztok, több kalóriát viszek be és mégis tart a fogyás.

Hmmm. Ha rájövök a nyitjára, akkor eladhatom Kozma UPDATE programként és sztár leszek :-) Gondolom erre sokan irigykednek, de nekem valahogy ez már nem kell. Így nekilátok kicsit intenzívebben étkezni, aztán meglátjuk.. Mondjuk amire még gyanakszom az az alvási problémák kérdése. Ez még mindig nagyon nincs rendben. Most is hajnali fél 1 van és reggel 6kor kelek a doki miatt és nem tudok aludni. Ez az inszomnia már tart egy jó idjee és csak ideig óráig, egy-egy napokra múlik el. Tegnap bevertem két sört is, hgoy jobban aludjak, mert valahol olvastam, hogy ez jó alvás előtt (működött is), de ma már nem segített a tompulásban a 3 deci bor :-) Szóval hiába válok alkoholistává, ettől még nem alszom jól.Hmmm.. mondjuk megint folyamatosan fáj a lábam, így annyira nincs is kedvem aludni, de tuti máshol keresendő a hiba...

Ötletek?

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr273407423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K.feleség 2011.11.24. 12:57:12

Szia,
elárulom mi a biztos fogyás titka. A stressz. Az ideg megesz. Bármennyit is eszel, fogyni fogsz.
Ergo: no para
Azért kitartás. puszi
(Aki 6 kg minuszban van a stressz miatt)

Zsüli98 2011.11.24. 14:18:31

"Tegnap bevertem két sört is, hgoy jobban aludjak, mert valahol olvastam, hogy ez jó alvás előtt (működött is), de ma már nem segített a tompulásban a 3 deci bor :-)"
Lehet hogy csáknorrisunk is így kezdte, aztán most hol is tart????

AtoM 2011.11.24. 14:47:39

@Zsüli98: VAZZ! Rég röhögtem ekkorát :-) Bearanyoztad a napom! Chuck Norris! Rulez!

AtoM 2011.11.24. 14:48:54

@K.feleség: Stressz? Én nem stresszelek, úgy tűnik, hogy igen? :-))) Köszi a bíztatást. Privátba azért erről diskuráljunk, mert K. nem tájékoztatott a stresszről. Nem csoda. Ő nem stresszel, így marad neked?!

julcsibá 2011.11.29. 08:26:23

Engem azért elgondolkodtat ez a fogyás. Ha nem áll le a tendencia, kéne a vérvizsgálat!
A csáknorisz tényleg jó poén volt.
süti beállítások módosítása