Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Jó hírek reggelire - Ortopédiai klinika

2011.11.24. 09:27 AtoM

Bementem reggel (még az ORFI előtt) az ortopédiára a dokihoz. Egyrészt végre meg akartam neki köszönni nyugodt körülmények között a munkáját, másrészt kicsit akartam vele beszélni nyugisan az állapotomról.

Nem beszéltünk sokat, de nagyon kedves, vidám volt. Elmondta ismét, hogy nem szokta dramatizálni a dolgot, de tényleg nagyon szétvágott, így arra a kérdésemre, hogy mi az istenért fáj ennyire a lábam azt mondta, hogy no para. A terhelés miatt (hogy most már mozgok valamennyit) fáj ennyire és még fog is.

Egy nagy seb van belül, ami merev az elmondása szerint. Ez ráadásul húzódik is, de ez idővel felpuhul és majd javul a dolog. Prognozisa szerint fél-egy év (ahogy korábban is mondta) a teljes gyógyulás, de ne izguljak mert szerinte utána teljesen rendbe jön a lábam és nem lesz vele semmi gond. Ne pánikoljak.

ÉS by the way megkaptam a végső biopsia eredményét. Mert ugye abból nekem még egy sem volt, így jó, hogy adta, mert jó hasznát látom majd az ORFI-ban.

Majd beírom ide a biopsia eredményét, de a lényeg, hgoy tényleg pvns-em van/volt, tehát a diagnózis helyes volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr133408178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.24. 14:20:11

"nagyon kedves, vidám volt"
Előtte vagy utána???

AtoM 2011.11.24. 14:52:19

A kérdést nem is értem. Dokibá mindig jó fej! Őszintén. Sokszor nincs ideje, mert széttépik a betegek, de tényleg nagyon kedves. Velem is mással is!
süti beállítások módosítása