Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Időpontkérés az ortopédiai klinikára....

2011.11.04. 11:46 AtoM

Csak van esemény, még ha kicsi is :-)

Műtét után 3 hétre, azaz nov. 22-re mondta a Doki, hogy menjek vissza kontrollra. Felhívtam a kórházat. Kb. 3 (!!) perc csengetés után felvették, majd kapcsoltak a megfelelő helyre.

"Kézcsókom Doktor úrhoz szeretnék időpontot"

"Rendben, taj számot kérem" - bediktálom

"Akkor Január 10! Viszhall!"

"ÁLLJ, ÁLLJ, ÁLLJ! Kézcsókom, mit tetszett mondani? " - pedig már edzett vagyok, de egy pillanatra lefreezeltem.

"Január 10!"

"De mondom kontroll! Doktor úr 3 hetet mondott. Nov. 22-re kérek időpontot!"

"Hmmm.. az is tele van.. Mint a többi.... De akkor ideírom. Időpontot nem tudok adni, majd valami lesz!"

:-) A szokásos, de legalább ott a nevem a listán :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr113352994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.04. 16:41:47

Na látod h van miről írni!
És tuti h a nov. 22-ről is lesz mit írnod!
süti beállítások módosítása