Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 13 - TESCO gazdaságos :-)

2011.11.03. 11:00 AtoM

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr683348947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.03. 17:09:51

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Na ez még brutálabb mint az előző kép! Küldd át emailben és akkor rárakhatom a mobilomra. Ha hívsz, legalább mindig ezt a képet nézegethetem és eszembe juttajta a WCS-t...

julcsibá 2011.11.04. 08:35:05

Ez komolyan egy kerekesszék? Saját, vagy lízingeled?

AtoM 2011.11.04. 11:52:38

:-) Lelövöm (ismét) a poént! Amikor bementünk vásárolni, akkor Évi volt a szemfüles és vette észre, hogy a tescoban van ilyen. Így felpattantam rá, ami nem csak poénnak volt jó, hanem így tényleg nem kellett kilómétereket gyalogolnom a sorok között ami most még elképzelhetetlen feladat :( Szóval mázlink volt :-)
Ez kérem Dunaharaszti :-)))

Zsüli98 2011.11.04. 16:34:59

Na ma bent "elmeséltem" ezeket a képeket. És SENKINEK nem jutott az eszébe azevidens, h a T.SCO-ban lehet ilyeneket szerezni. Dudusnak (egyedüli pasi) konkrétan az volt a véleménye, h biztosan KISZÁLLÍTOTTÁL valakit a székéből azért, h ez a kép elkészülhessen... Látszik h errefelé nincs szükség ilyenre... ez Dunaharaszti :)
süti beállítások módosítása