Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 13 - Libikóka

2011.11.03. 19:47 AtoM

Maradt az egyszer fent, egyszer lent. Tegnap nagyon jó kedvem volt. Naná, hiszen végre megszabadultam a nyugdíjas flottától. Szóval az nem volt kérdés.

De ma itthon simán olyan kedvem volt, mint amilyen az időjárás volt. Szar...

A lábam nem hajlik és továbbra is folyamatosan fáj. Ráadásul a varrat kiszedésével és a hegesedés folyamatában új fájdalom jött. Nem csak az állandó gyulladásos "tompa",  a műtéti "mély" fájdalom, hanem a felszínen is megjelent az "éles" fájdalom. Ma pl. felálltam, véletlenül ledobtam a mobilom és automatikusan lehajoltam érte...

Azaz megpróbáltam :-) Hasító fájdalom volt a jutalma :-)

De sajnos a térdem dagi. Pedig egész sokat jegeltem. Ennek ellenére fel van dagadva elöl és fáj :( Hmmm.. ki érti ezt? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr483351335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.04. 16:40:24

Csinálj Te is C-SWOT analízist (mint én tegnap éjjel 3/4 12ig...)
Az tök érdekelne :)
süti beállítások módosítása