Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 12 - Hazaértem

2011.11.02. 21:36 AtoM

Huurá!  :-) Pontosan két héttel a bevonulást követően, 12 nappal a műtét után végre újra itthon vagyok. Jó érzés....

 

Jó tanács mindenkinek! Ha műtik valamidet, akkor ne nagyon felejtsd el folyamatosan jegelni a sebet :-) Én ma 15.15kor végeztem, és két órát még vártam (ülve, félig  a padon fekve, mert kiüldöztek az ágyamról) É-re, és mire hazaértünk volt már este 7 óra körül. Ez a cca. 4 óra rendesen kinyírta a lábam. Szépen (?) feldagadt....

Szóval jegelni, jegelni, jegelni a kulcsszó....

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr873348940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.11.03. 16:54:50

Ha hazaértél 7kor és ezt a bejegyzést írtad 21.36kor... mit csináltál a közbeeső időben? Jegeltél? :P
süti beállítások módosítása