Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Há' melyik a hashajtó?

2011.10.31. 13:39 AtoM

(szitu: fekszem az ágyban, mellettem v1.7 felül és pont felém fordul)

 

"Há' melyik a hashajtó?"

"Az alma, vagy a banán?" - kérdé' a disznyó épp az elébb...

Közben megpucul egy banánt, oszt' elkezdi rágni ....

.

.

Ráhagytam, nem válaszoltam. Oly jó ízűen zabálta. Hadd egyen, ha éhes. Ráfér, hisz még tud mozogni, még ha nehezen is....

.

.

Legalább ez beléragad, ha a szó nem is.... Egy problémával kevesebb....:-)

Így már csak felülre (a szófosására)  kell valami okosságot kitalálni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr663342404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtoM 2011.10.31. 19:44:44

csak úgy mellékesen mondom, hogy használt a banán... azóta elhallgattak a légcsatornák :-)
süti beállítások módosítása