Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 10 - napi vicc - segíts magadon és Isten is megsegít

2011.10.31. 07:01 AtoM

Vagy ezt mondtam már? 

Az esti alvás megint elmaradt. :(

Évi javaslatára kitaláltuk azt, hogy éjjel mivel mindig felébresztenek próbáljam meg azt, hogy alszom addig szabadon (gyógyszermentesen), amíg fel nem vernek és hogy vissza tudjak aludni, csak akkor tolom be az altató kombót.Remek ötletnek tűnt.

Így is tettem.

Kb. 9.30 felé eldőltem.

Aztán 10kor felébresztettek :-) Ez nem jött be. :(

Betoltam a két gyógyszert. Így bekábultam.

Két teljes órán át aludtam...

 

Aztán v1.7 és kis Deák Bill ébresztett. kis Deák Billről még nem meséltem. Énekelni ugyan úgy nem tud, mint az igazi, és legalább annyira nem lehet érteni, hogy mit mond. De egy érdekes, rekedtes,  rockos hang. Ő amúgy a druszám és kedvelem, vele szoktunk röhögni Szmeágol parasztságain, de ma este sajnos kért altatót az alváshoz, ennek hatására versenyt horkantottak Szmeágollal.

D-dúr szimfónia! Kürtökkel, harsonákkal, trombitákkal. Karmester nélkül.

Nos füldugó ide vagy oda, hát ezt sajnos nem bírtam.

v1.7 pedig csak a szokásosat hozta. Izeg, mozog, állandóan fel akar álni, motyog, morog, jajong, vagy épp ami jól esik neki.

Szóval nem aludtam semmit, gyógyszer is elfogyott.Na most mi legyen?

Felültem az ágyban. Fogtam a porschét (járókeret) és szépen, nagyon halkan kikanalaztam vele magamat a szobából.

Körbenéz.Jobbra (nővérszoba), balra (néhány célszoba).

Sehol senki a folyosón, néma csend.

Elindultam hátra a 115/a (néhai vip szobám) felé, mivel azt hallottam, hogy az öreglányokat kidobták onnan hétvégére.

Odaértem.

Benyitottam.

....

Nem nyílik...

Zárva volt. Pöffff :( Ez gáz. Fordulok hátra és mit látok? Nyári lakom a 114 (5 fős szoba), ami pár napja még tele volt nőkkel látszólag üres, ajtaja tárva nyitva. Az ágyak ugyan nincsenek felhúzva, de nő egy szál se sehol. Lehet, hogy másokat meglep, de ez utóbbi ténynek én most nagyon örültem :-)

Visszaosontam a 117-be szépen összehajtottam a takarómat, párnámat és hónom alá csaptam a kispárnámat. Irány vissza a 114. Szép óvatosan.

A folyosón még mindig sehol senki. Odaérek a 114-be. Nagy öröm, hogy két ágyon is van lepedő, így csak a "feltétre" van szükség. Feldobtam magam egy kényelmes ágyra, kispárna, takaró behelyez és elszundítottam :-))))

CSAK AZ ENYÉM volt az egész kórterem :-) (EINSTAND! Mondták volna az Áts fiúk a PUF-ban)

Így a reggeli ébresztőig jót aludtam :-) Este újra kísérletet teszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr133341628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsibá 2011.10.31. 08:08:50

Hogy Te milyen okos vagy!!!! Tiszta mázli, hogy éjjel nincs létszámellenőrzés, mert akkor lebuknál.

Bridget78 2011.10.31. 08:33:23

Nagy vagy Babám :) Sikerült megalapoznod a napi hangulatot :)

Bridget78 2011.10.31. 08:33:54

Egyébként többiek nem kérdezték merre voltál? És a nővérek nem kérdezték mit keresel ott?

AtoM 2011.10.31. 08:58:18

:-) Mázlim volt.
A nővérkék is csak emberek, ha este nincs nagy mozgás, akkor ugye, csak pihennek ők is. Illetve a reggeli kocsitologatás, kötözgetés amikor megindult, szépen visszabattyogtam a helyemre, mert úgyis felébredtem.
A rendrakást meg nem abban a szobában kezdték :-) Ráadásul kezdők szerencséje, hogy reggel sem találkoztam senkivel a folyosón! De legalább aludtam 4,5 kemény órát :-) békében :-) Gyógyszerek nélkül... El se hiszem :-)

Zsüli98 2011.10.31. 19:09:59

Öhm... ez azért vhol elég durva... egy beteg az éj közepén ELTŰNIK 4,5 órára az egyik szobából és SENKI nem veszi észre. Jó is ez az egészségügy. Másrészt viszont ez Neked most egyértelműen jól jött. :)
süti beállítások módosítása