Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

A lábgép - gyk. :-)

2011.10.31. 11:08 AtoM

Nyáron már bemutattam, de Zsüliéknek ismétlésként :-)

A gép így néz ki: 

 

Ez annyit csinál, hogy hajlítgatja a lábam. Kiegyenesít, behajlít. Kiegyenesít, behajlít.

Azt, hogy mennyire egyenesít ki azt az  extenzió jelenti, míg a behajlít részt a flexió.

A fokokat mármint, hogy hány fokban hajlik meg több helyen lehet látni, de analóg módon itt (van persze digit kijelző is - khmmm.. ez itt high tech hospital): 

Így amikor azt írom, hogy 0/66 az azt jelenti, hogy 0 fokig egyenesíti ki a lábam a gép, míg 66 fokban hajlítja be. Tehát ez kb azt jelenti, hogy ha állok, akkor többé kevésbé egyenes helyzetből kb. a vízszintes alá be tudnám húzni kb. 20-23 fokkal.

 

Nah. A mai eredmény pedig a -5/100 fok volt. Azaz mára odáig jutottunk, hogy a gépben óvatosan megy az egyenesnél egy kicsit kíjjebb hajlítás (mert ezt tudja amúgy a Te térded is, nézd meg!), illetve a behajlítás pedig 100 fokig ment, azaz már a vízszintes fölé tudnám (képzeletben) húzni a térdem.

De ez még nem azt jelenti, hogy ezt gép nélkül tudom csinálni, hanem azt jelenti, hogy az izület eddig engedné a  természetes hajlítást feszülés nélkül. Tehát folyamatosan tágul a mozgástér. A gyakorlatban most kb ott tartok, hogy ha lábraállok, akkor már úgy ahogy egyenes a lábam, tehát kb. 3-5 fok körül van, míg behajlításánál közel vízszintesbe képes vagyok felhúzni.

Ez végülis nem rossz. Továbbá reggel közölte a doki, hogy továbbra se aggódjak a nagyon erős fájdalom miatt, amikor felállok, vagy állva vagyok, mert hogy hematómiás tüneteim (is) vannak.(Szerintem én egy kész kincsesbánya vagyok egy orvosi fogalmakkal foglalkozó Grétsy tanár úrnak...)

Ez nekem nem sokat mondott, valami vér a hematológia. De innen már nincs messze a VÉRÖMLENY fogalma. Szóval megnyugtattak, hogy a lábamban belül, függetlenül a 4 napos drain csövezéstől biztos maradt még elég vér, ami ott fájni fog, amíg el nem oszlik.

NE KAPKOGGYÉK a Beteg, az majd jó lesz eccercsak!

 

Megyek, nyomok pár fekvőtámaszt, mert kis Deák Bill megint valami új nótát kezdett el hörögni (azaz alszik), no meg v1.7 is röfög mellettem (amúgy nem csak hangra, hanem formára is nagy a hasonlóság :(). Az ágyával van baja. Kemény neki. De neki már akkor kemény volt, amikro ránézett és még bele sem feküdt. Mondtam, hogy a puha is kikezdené a farpofáját, ha ennyit heverne rajta, de ő naponta 12* jelzi nekünk, hogy márpedig ő másik ágyat kér. Kezdenek az idegeim kikészülni ez a fasz tényleg idegesít!

 

JAJJ de jó. Kellett nekem írni róla, megint befosott....Hatalmas rotyogás. Gondolom még gyorsan benyomta az ágyba, mielőtt ideér a gyógytornász. Talán azt gondolta, hogy ezzel jelöli meg az ő felségterületét? Hogy itt Ő a BIKA? Most röhögök kínomban, de sírni akarok!!!

É.!!

Estére lécci ne krumplipürét, hanem egy baltát hozzál. Hosszú nyeles, min. 5 kilósat. Élezés nem gond, ha máshogy nem megy, majd ütök a tompa végével....

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr493342055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.10.31. 19:13:51

1. Köszi a GYP-sek nevében a részletes beszámolót, bár ez nekem inkább a KÍNPAD szót juttatja az eszembe.

Zsüli98 2011.10.31. 19:15:31

2. Nem lehetne ezeket a nagyon realista inkább már naturalistának mondható leírásokat mellőzni v1.7 bélpanaszairól? Egyértelműen rontja az írás színvonalát. :P
süti beállítások módosítása