Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 8 - reggeli örömmorzsák

2011.10.29. 10:22 AtoM

Szerintem már többször írtam, de itt aztán átértékelődik az élet. Reggel  a levágott lábú srác nagyon boldogan ébredt. Kérdezem, mia'?

"Olyan jót aludtam....Most először." És teli arccal mosolyog......

Én is nagyon boldog voltam. Megtanuljuk értékelni az életet.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr713337605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bridget78 2011.10.29. 22:40:47

:)Látod! Nincs miért keseregni, ha még ő is tud örülni ilyen apró dolgoknak :)

AtoM 2011.10.30. 07:17:45

Ő nagyon össze van rakva. Brutál ott van a szeren a srác! Mintha csak a fogát tömték volna be.... :-)
süti beállítások módosítása