Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 7 - a térd, napi osztályzat

2011.10.28. 21:02 AtoM

Reggel a gyógytornásznéni csúnyán nézett rám. Ugyanis mutatott olyan gyakorlatot tegnap, amit nem gyakoroltom utána. Őszintén szólva rohadtul elfelejtettem.

Szóval rámpirított :-)

Ezek után keményen megnyúzott, de azért volt eredménye.

A hajlítógépben a -1/74 fokos tartományban mozogtam ez a 0/66-hoz képes 9 fokos javulás. És biztos vagyok benne, hogy holnap még egy 10-est rá tudok tenni, pedig eleinte látványos a fejlődés, aztán folyamatosan lassul.

Továbbá ma egész nap edzettem, így nap végén már stabilan nyomtam a járókeret nélküli NAGGYON óvatos csoszogást. Szóval itt még sétáról szó sincs, de óvatosan már tudok vele csoszogni és lényegében rá tudom tenni úgy ahogy a súlyomat a lábamra.

A rossz hír, hogy ez addig tart, amíg "meleg" a térdem, tehát miután bejárattam. Ha fekszem/ülök, akkor utána beáll az egész. FEl kell állni és várni 10-30 másodpercet mÍg elúlik a fájdalom, meg feltelik vérrel a láb... Hmmm. nem annyira fincsi.

De utána jó...

Hát ennyi.

A mai napot 4-esre értékelem. Dolgozgattam, sokat mozogtam, fejlődtem, de semmi extra. Nincs miért 5-t adni, ez egy átlagos nap volt. DE ennek most nagyon örülök. Még sok ilyet kérek :-)

Jóccakát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr103336996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bridget78 2011.10.29. 22:48:33

Ügyes vagy! Kitartás! Holnap viszem a rántott husit krumplipürével ;)
süti beállítások módosítása