Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

10:00 - eltelt az első óra

2011.08.02. 10:02 AtoM

no para. tudnak rólam. Azóta nővérke jött ment, és is kortyolgattam a vizecskémből.

SÜTI a buli! Tényleg nagyon jól érzem magam! Minden nagyon fasza! Komolyan.

Reggel a mérleg is megint 84 kilót mutatott, ami valljuk meg 91-84=7 kg egész pontosan. Ez remek. Tényleg el fogok fogyni! Sokkal jobb a közérzetem.

Leszoktam a cigiről, leszoktam a cukros levekről, leszoktam a nagy zabálásokról, le is fogytam ÉS a legfontosabb, hogy mégsem érzem sazrul magam. NEM lett szegényebb a világ ettől. Sőt.

Sose gondoltam volna :-) Van élet a cukorszirup és a 100%-os almalé után is!

Manapság nyersen tisztán facsart citromot tolok a vízbe és azt iszom. Hát... Régebben ránézni, se tudtam, bezzeg most...

 

Miért is írom ezt? Mert ráérek ezeken agyalni, és most ehhez van kedvem :-))

 

Csókolok mindenkit!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr923119406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsibá 2011.08.02. 10:10:01

Csak mondom, hogy ha házilag csinálsz szörpöt tartósítószer nélkül, azért az sem rossz. Nem kell belőle 100 hektót meginni naponta és akkor nem is hizlal. Amúgy a citromos víz szétmarja majd a gyomrodat és akut hassal azonnal műtőbe visznek. Húúúú de pozitív vagyok ma!

julcsibá 2011.08.02. 10:11:50

És akkor most a pozitív julcsibácsi: Király a fogyás! csak így tovább! Végre valaki, aki kerüli az üres kalóriákat (lásd: szörp és gyümilé ivás), és leszokik a cigiről, mégsem hízik! Tamás a király!
süti beállítások módosítása