Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Jó dolog a lakótárs

2011.12.10. 09:53 AtoM

Megjött Laci bátyám látogatója. Legalább 5-8 évvel fiatalabb, de gyaníthatólag halláskárosutl.

(bazz. puszi, puszi, így ment a köszöntés, az igen :) Szokatlan.

Olyan ordítozás kezdődött, hogy ihaj.. Filmet nézek, de nem hallom a fejhallgató alatt. Most feljebb vettem

30% (!)-al a hangerőt, de még semmi.

Hát bazze, sose öregedjetek meg ennyire :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr363452888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bridget78 2011.12.10. 22:11:47

Ezt én is alá tudom támasztani. Még ott volt, amikor megérkeztem.
süti beállítások módosítása