Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Péntek hajnal - Szép álmokat

2011.12.09. 08:01 AtoM

Péntek reggel van. ..

 

Hah. Na persze. SOHA, de SOHA ne aludjatok egy helységben, de még helyiségben sem 60év feletti fickókkal.

Suxx!

Laci bátyám (szobatársam, 75 éves, ahogy ezt meg szoktam nyerni) az éjjel óránként (!!!) tényleg óránként járt ki hmmm. vizelni... És minden alkalommal, amikor elhaladt a lábamnál ,akkor az én ágyamat használta "lendítőkeréknek" az újabb lépések megtételéhez :-)

Hát remek volt, mondhatom.

DE mókás, mert hajnali kb. 4-re rájött, hogy ezt a sok mozgást már ő sem bírja, így átszokott a kacsára...

 

Há' bazz' nem arra is mindig felébredtem?! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr463449875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása