Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

ORFI vizsgálatok vérvétel - Day 46/feltárás - Day 166/arthroscope

2011.12.06. 12:18 AtoM

Nos, 46 nappal a feltárásos műtét után, 166 nappal az arthroscope-os műtét után lássuk csak hogy is állunk.(ugye... ki gondolta volna, hogy már 166 napja műtöttek először! És konkrétan 267 (!!) napja nem tudok rendesen járni!! Hú de  baromira örülök!!!

 

Tehát a mai napomat az ORFI-ban töltöm, az ORFI-ról, ahogy ígértem még írok.

Tervezett program: 

- reggeli vérvétel

- 11kor ultrahangos vizsgálat (időpontra jöttem)

- egyeztetés a főorvos asszonnyal a tervezett pénteki beavatkozással kapcsolatban

Normál esetben ez kb. 1-1,5 órás történet....

De nem a magyar kórházakban, ezért eleve nem siettem, hisz 11-re volt időpontom az ultrahangra.

"Kell-e rohanni -e Tamás -e? E-??? e-? e-?"

"He!"

Szóval megbeszéltem magammal, hogy kialszom magam, így majdnem 8 óra volt, mire reggel felkeltem, aztán bumli be a városba. Szinte semmi dugó, alig 40-45 perc alatt ideértem, pedig ez a világ másik vége.

Nekünk vidékieknek :)

Gyors (?) parkolóhely keresés (25 perc 13 másodperc).

Majd a közeli (?) parkolóhelyről (kb. 678,46m) átszaladás (  V=gyök2 gyk.: sebesség) az ORFI-ba.

Huj de jól (?) esett ez a séta (láb leszakad, dagad és a többi, semmi újdonság)!

Fel a főorvos asszonyhoz. Rögtön az első (és később kiderült egyetlen) pozitívuma a napnak. Belépek az osztályra és HOPP (!) ott áll éppen velem szemben az egyik kórteremben.

WOAAAHHH! Lecsapok rá, mint egy vadászgép.

Rám néz.....

És látom az üres tekintetet....

Ismerem ezt a nézést. Amikor valakinek fingja sincs, hogy ki az aki odaállt elé és hogy mégis mi a francot is akar.... :)

Nem estem kétségbe. Előálltam a farbával, azaz mondtam a történetet. Valami elkezdett derengeni és rögtön betessékelt a szobájába, majd leterelt az ambulanicára vérvételre.

HAH! Ez Khirály! Minden így sikerüljön! Jó napom pom pom van...

Ugrás le az ambulanciára.

Azaz ez pont ott van ahol bejöttem az épületbe. 4 emelettel lejjebb, a kórház abszolút átellenes másik szárnyában :-) Kell a testmozgás. Végülis itt a rheumatológiai intézetben fontos, hogy az izületek mindig mozgásban legyenek!

Úgy döntöttem, hogy ma (is) igen határozott leszek, hogy hamar végezzek.

 

Beléptem az ambulanciára, és azt hittem rosszul látok. 43.226 ember, ülőhely egy darab sem, állóhely is fogyóban  a folyosón...

Huh! Kicsit alábbhagyott a ambíció, de rögvest....

Na még egyszer.....

Beléptem újra, majd megkerestem a helyem. Asszisztenre várakozás. Közben megjött a 43.227. ember is. Én kb. 3 lépésre az ambulanica ajtajától, de ő valahogy oda tud állni 2 lépésre az ajtóhoz. Közém és az ajtó közé. Ez nem tetszik... Rosszat sejtek...

Kérdezi "merre a vérvétel?!". Néznek rá hülyén, de én határozottan mondom : "ÉN (hatásszünet) is ODA VÁROK!".

Jó, jó yo! mondta a 45 körüli fickó.

Nah ezt már szeretem, gondoltam... Ezzel a fickóval nem lesz gond..

Kijön az asszisztens.

Ahogy terveztem, határozottan rávetem magam (inkább 60, mint 30 éves, szóval azért annyira mégsem) és mondom, hogy miért jöttem. Flegmán rám néz, és mondja, hogy jó, várjak, nem én kellek neki.

Örülök, hogy elsőként jelntkeztem be nála. Odaáll a fickó is és mondja ő is, hogy vérvétel.

"Menjen a másik ajtóhoz, itt már sokan vannak" - mondta nem túl kedvesen.

Fickó lehajtott fejjel elballag, átmegy a msik ajtóhoz.

NYERTEM! Gondoltam... DE:

A másik ajtónál azt látom, hgoy lényegében senki nem vár. Fickó bekopok és BEMEGY!!!! MIAZZZSDFDKLDFNGKJDFNGSDFg??!!!

Hát ezt nem hisezm el :)) Jól kiröhögtem magam. Erről ennyit. Murphy....

Fickótól le is vették a vért, miközben én még mindig vártam. Közben jöttek újabb betegek. Közelebb az első ajtóhoz, távolabb a másodiktól. Néni kijön az első ajtótól "Ki jött még vérvételre ?" - emelem a kezem, de egy DAGADT nő közelbb az ajtóhoz, már be is pattan.

MOST MÁR tényleg kurva ideges lettem, főleg annak tudatában, hogy elvileg a gépben benne vannak a nevek. SORRENDBEN!!!

Odamentem sztrájkolni. Persze az asszisztensek az ilyet nem bírják, így ofkorsz, hogy előttem akkor már csak megcsinálja a másikat...

Aztán közben fordulat állt be a történetben, mert a második ajtónál végre behívtak, de akkor már vígasztalhatatlan voltam.

De megcsinálták, levették, ahogy kell. Irány fel az ultrahanra. 10.25 volt.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr943442492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása