Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 14 - két héttel a műtét után - PVNS feltárás után

2011.11.04. 08:15 AtoM

Státusz:

- a térdemet nem tudom teljesen egyenesbe kinyújtani. Ez a mozgástér akár egy nap alatt is képes beszűkülni :(

- behajlítás egyre jobbaan megy. szerintem önállóan is megvan már a 90 fok

- folyamatosan fáj, mivel itthon vagyok egy ingerszegény környzeteben, így többet tudok a lábamra figyelni. Érezhetően jobban fáj és iszonyatosan zsibbad az egész :(

- és persze ott vannak a nyilalások, és a viszketés. Nem a seb, hanem az egész lábszáram viszket. Gondolom az állandó fáslizás miatt. De ha nincs rajta fásli, akkor lényegében nem tduok felállni. Az valahogy egyben tartja a belsőségeket :DDDD

- aludni itthon sem alszom, szóval nem csak az öregemberek miatt nem aludtam :( Mondjuk háton nem kényelmes, forgólódás, meg oldalt fekvés pedig fájdalommal jár.

- a közérzetem remélem pár nap alatt javulni fog, mert az továbbra is csapnivaló. Csak percekre érzem, hogy okés lennék :(. Ehhez jobb idő, kevesebb fájdalom és valami szignifikáns javulás szükséges... Hmmmm.. Nem egyszerű...

- dokihoz 3 hét múlva kell visszamennem kontrollra, addig sok instrukciót nem kaptam. Hasiszuri, fekvés, állandó lábmozgatás, semmi terhelés :(

 

Megnéztem, hogy nyáron az arthroscope után ez idő tájt milyen volt az állapotom. Nos 12 nappal a műtét után nem sokkal volt jobb a helyzet, mint most. Mármint gyulladt volt a térdem és nem hajlott jobban, kb. annyira, mint most. Bár annyi különbség van, hogy akkoriban tudtam már sétálni vele, ami most még abszolút felejtős. Erőteljesen felejtős, hiszen csak fáslival és csak a szükséges mozgás megy állva a fájdalom miatt. De dokibácsi ezt a műtétet ugye sokkal komolyabbnak titulálta, tehát azt lehet mondani, hogy jól fejlődök. Ennek ellenére az örök elégedetlen ismét megszólal belőlem :-) KEVÉS!

 

A BLOG FOLYTATÁSA: mivel itthon konkrétan SEMMI nem történik velem, így szomorú, de vagy elkezdek arról írni, hogy mit ebédeltem, milyen filmet néztem, hogy aludtam délután, vagy nem írok. Furcsa, mert eddig is sokat írtam ezekről, de azért minden nap történt valami érdekes, vicces, vagy váratlan ezek mellett.

Hát itt nem fog :-) Továbbá ez a blog azért a PVNSről és az a körüli mizériáról szól, nem arról, hogy mit csinálok a hétköznapokban, szóval jóval ritkábban fogok jelentkezni. Köszi mindenkinek mindent!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr743352254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsibá 2011.11.04. 08:41:36

Na ez az ami nem fair! A dolgozó népnek meg kell adni a maga kis cirkuszát! TESSÉK ÍRNI. Csak azért mert nincsenek körülötted alföldi mangalicák, még jár nekünk egy kis humor!
A viszketés a gyógyulás jele - helyreáll az idegrendszer és így bootolja magát. Amúgy a vádlidat kend testápolóval!

AtoM 2011.11.04. 11:47:40

Köszi Julcsi, de tényleg nincs miről sztorizni :(
Testápolós ötletet bevetem. Thx.
süti beállítások módosítása