Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 12 - Hazaengednek. Hazaengednek?

2011.11.02. 11:48 AtoM

Reggeli vizit. 9 fő. Kiss doki vezeti.

"Doktor úr én ma nagyon haza szeretnék menni!" - mondom a bűvös szavakat.

"Ok! 8.30-kor jöjjön varratszedésre" - nagy vigyor részemről :-)

8.30-kor próbálok a kötözőig eljutni. Nem sikerül.... Hosszú hétvége volt, jöttek az új betegek. Kb. 1241 jut eszembe, ahol ott se jártam. Konkrétan 200.000 ember a folyosón. Béna lábammal nem tudok elvergődni a kötözőig.

A fejemre feltettem a katonai (éjszaka is) látó rendszert. Személyi computerbe beütöttem: "Search Doctor Kiss!" ... "Searching..." majd a "Not found..." üzenet a géptől.

Próbálkoztam analóg módon is emberektől kérdezősködve, de nagy semmi. Visszatértem a kórterembe.

Kicsit később hallom a hangját. Rohanok (hahaha) ki. Elkapom.

"Mikor legyen a varratszedés doktor úr? Délelőtt, délután?" - Rutinos vagyok, ismerem én már a 8.30-akat (ekkor kb. 10 óra volt) látom, hogy izzad. Rengeteg beteg és a nagy része arra vár, hogy vele beszéljen. Rémisztő ez a pörgés.... De jó, hogy nem ma műt :-))

"Délután. Nem, nem 11ig meglesz, majd keresem" - sejtettem, hogy ebből nem lesz semmi. Egyáltalán nem haragszom, hiszen látom, mennyi dolga van.

11.30. Bejön egy 50-es pasi a 117-be. Nagy pakkal. Én az ágyamon fekszem. Tudom miért jött....

"Jó napot kívánok! Úgy tudom Ön ma hazamegy..."  - mondta nekem kedvesen :-) Témánál vagyunk. Óvatosan a kezem lecsúsztattam az ágy szélére és erőből megmarkoltam...

"Igen, és? " - kérdeztem hetykén.

"Én semmit nem akarok... De izé, hát itt fogok feküdni"

"Az üres szekrénybe ki tetszik tudni pakolni!" - mondtam válaszul... Hogyne... Az én ágyamba. MI?! MAJD Barátocskám! MAJD! :-)

Bepakolt és kiment udvarisan. Én meg maradtam az ágyikómon.

Hmm... Farkastörvények. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr763347377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása