Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 9 - summary

2011.10.30. 19:30 AtoM

Csendes vasárnap volt a mai. Adjunk rá egy 4-est.

Rántotthús: ***5 - s. Ma este az Én Drágám hozott be nekem rántotthusit krumplipürével. A kedvencemet. Nem tudtam vele betelni. Mármint a hús ízével és az Ő látványával. Ez volt a nap csúcspontja :-) Ismét :-) ~~!

Láb: 4-es. Ma kétszer lábgépeztem. Egyszer -1/84-ről mentem fel -1/92-re, majd délben már alapból toltam neki a -1/92 fokot. Lassan, lassan, de alakul. Fájdalom minden indulásnál brutális, de hazudnék, ha letagadnám, hogy a tegnapi állapotokhoz képest nem jobb. Szóval jobb, de hát ez még mindig 20 másodperc és rohadtul fáj... Ez van :( Edzettem is egy kicsit, sőt már néhány fekvőtámasz is becsúszott. Ez komoly javulás. De hát fáj, főleg, hogy a mostani legnagyobb gond, hogy egyáltalán nem hajlandó egyenesbe kinyúlni. Ezt sürgősen orvosolni kell, mert ha ez így marad, ebből kiszállni nehéz lesz. Ezt a dokinéni is megmondta.

Alvás: 5-ös. Annak ellenére, hogy éjszaka csak 3,5 órát tudtam nyugton aludni és utána már nem bírtam visszaaludni nagyon jó érzés, hogy délelőtt és délután is szunyókáltam 1-1 órát. Ez azt jelenti, hogy valami változik és szerintem pozitív irányba. A szervezet elkezdett gyógyulni. Jó jelnek veszem!

Mai mozgás: 4-es. Konkrétan nem történt semmi. Olyan igazi vasárnap feeling volt. De ez kell most nekem. Még legalább 3-4 ilyen nap. Na meg egy gyógytornász nagyon kéne, de ilyenkor ünnepek alatt nincs :(

Ezen kívül semmi nem történt. Szmeágol egyszer, kétszer szembebüfögött, meg v1.7 is néha riadozott itt mellettem, de igyekszem immunis lenni rá. Nem annyira zavaró.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr893340568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.10.30. 19:57:21

Megszavaztuk. És mind a ketten adunk Neked a blogra egy 4,5öt.
Azért nem 5öt mert azért vannak benne elég érthetetlen részek (1/66, meg 1/nemtommi)
Na megyek tvzni, mert ITT az is van... Ja és horkolni itt is szoktak...egyesek... de a többi kellemestlen hang és szakeffektusok max egy kutyától eredhetnek, akinek le lehet üvölteni a fejét és akkor elhúzza a kis hátsóját a saját kuckójába :D
Amúgy meg jóccakát T. Ügynök

julcsibá 2011.10.31. 08:06:27

Szeretném megvétózni a "Csendes vasárnap volt a mai. Adjunk rá egy 4-est.". Mert ugye egy inkább egy bélhangoktól zajos vasárnap volt....

Bridget78 2011.10.31. 08:28:19

Tehát az már nem is számít, hogy meglátogattalak és vittem hazai rántott husit és krumplipürét... Hát idáig is eljutottunk... :)

AtoM 2011.10.31. 09:02:24

Nos. @Julcsi: a fingás az itt alap. Ha nincs, már hiányzik, szóval ez nem ügy :-)
@Bridget: ezt nem értem, hiszen ott van ;-)))))) xD

Bridget78 2011.10.31. 20:56:19

@AtoM: Nem rossz utólag becsempészve :)

AtoM 2011.10.31. 21:02:16

csak nem képzeled?! :-))
süti beállítások módosítása