Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Az állandó fájdalom - állapotok

2011.10.29. 20:24 AtoM

Sokat fejlődtem ma is.

A gépet reggel a tegnapi 74 foknál nagyobbra nem tudtuk állítani. Ez meglepett... De aztán pár mozgás után, felhúztam -1/84-re és ment (délben még rá is dupláztam).

Szóval a behajlítással nincs gond. De eddig is inkább a nyújtással volt gond. FEkvés után, amikor felállok RETTENETESEN fáj a lábam. Elindul lefelé a vér, beömlik és totál merev a láb, a lábam hátsó felén végighúzód ín/izomrostok hasító fájdalommal tudatják, hogy ez itt még nem okés. 10-40 mp-es egyhelyben álldigálás után szűnik a fájdalom, el lehet vele indulni. 5-10 csoszogás után már súly is mehet a lábra, sőt lassan el lehet kezdeni "feszegetni" a hátsó izmokat, hgoy nyúljanak. Mert azok bizony nem akarnak nyúlni.. :(

Hát ez van. De nagy siker, hogy az első 1 perc után eldobhatom már a járókeretet és egész magabiztosan tudok 10-15 métereket csoszogni.

Alakul.

Lassan, de alakul.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr263338802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bridget78 2011.10.29. 22:55:31

Büszke vagyok Rád :) Nagyon ügyesen csinálod és nagyon gyorsan alakulsz :)
süti beállítások módosítása