Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Day 6 - napi osztályzat

2011.10.27. 20:14 AtoM

2 pont

Köszönhetően a 6 órás RTL Klub-os híreknek....

Reggeli: 5 pont - mivel olyan vicces volt. Nem azért, mert annyira okés volt.

Gyógytorna: 4 pont - új gyógytornászt kaptam, miután az előzővel végre dűlőre jutottam :-) És nagyon megnyúzott. Ez biztos jó a felépülés szempontjából (5 pont), de mivel új és nem akartam, illetve mert fájdalmat okozott ez a része 3 pont.

Napi munkamennyiség: 5 pont - tök jó, ma megint tudtam dolgozni néhány órát. Egyszerűen jól esik. Preverz dolog, de legalább telik az idő.

Látogatók és telefonálók: 5*** pont - az egész kaszárnya IT osztály kivonult meglátogatni ami hihetetlenül jól esett :-) Köszönöm mindenkinek! Illetve itt volt J. is, É. is, A. is, gyerekek is. Beszéltem Julcsibával, Kozmival, K.-val, Cs.-vel :-)) Szóval naggyon durván el vagyok kényeztetve :-) Tök jó! Olyan szinten forgalmas volt a napom, hogy azt elmondani nem lehet. Tényleg nagyon durva volt ez a traffic jam :-))) Köszönöm!

Ebéd: 5 - konkrétan fogalmam sincs, hogy mit ebédeltem :-) Annyira máshol járt az eszem, épp míting előtt voltunk, hogy foggalmam nincs, mit lapátoltam be. Azt se tudom kanállal, vagy villával ettem. Biztos jó volt :-) Szinte hihetetlen. HÁH! kb. 15 másodperc alatt ugrott be. Ez gáz... Hal volt rízzsel. Jó volt!

Esti hírek: -4 pont - Ezt már kiveséztem....

Szóval mindenképpen jó napom volt, egészen délután 4 óráig, amíg nem vettem észre, hogy zsibbadok, és nem múlik, majd rá két órára nem derült ki, hogy szar van a pálácsinkiben :-)

Jó, nem sajnáltatom tovább magam. Tényleg élek és tényleg jól vagyok. Csak a veszteségleírás lassan megy...Nem is akarok erre több szót vesztegetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr253334783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása