Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

11:05 - behívtak

2011.08.03. 08:28 AtoM

Hurrá!

 

És bejutottam. Ez villámgyors volt. 1 óra blogolás, 1 óra feszült várakoás után már bent is vagyok.

Bemegyek.

Hopp! Doki megvan, ez jó hír.

Nővérke van (ebből kettő is). Ez is jó hír.

ÉS! Még ott csücsül 3 kadét. Ezek mindenhol ott vannak :-)

Indiai forma lány, arab csákó, európai kissé öreg (nem is értem) szőke nő.

És megy a liszening tu dáctör. Orvosom nekem háttal ülve épp magyaráz transsylvaniáról, meg románokról, magyarokról és a "Trianon peace"-ről :-) Hmmm... Ahogy látom most épp történelemórára csöppentem. Csak bíztam benne, hogy hamarosan áttérünk az anatómiára meg a synovectomiára is....

2 perc és már felém is fordult. Épp akartam kérdezni, hogy menjek-e ki :-)

Kedvesen fogadott, megkérdezte hogy vagyok, mizu, mizu, mizu... Szeretem ezt az orvost, odafigyel mindenre és mindenkire és még kedves a betegekkel is. Nem alázza a betegeket. Ritka!!!!!

Aztán ismét várakozás, bejön egy doki, egy lelettel. Közben kap egy hívást a főnökétől. Beszélnek valami esetről. Közben fél szemével nézi a monitort, hogy a másik doki MR eredményeit konzíliumozzák. Vissza hozzám. Feküdjön fel az ágyra.

Nah, most jött a kísérleti bábu feeling. Megtapogatott, megforgatott, magyarázott a PVNS-ről a kadétoknak, oszt mondta neki, hogy ők is megtapogathatnak....

Hát amilyen szerencsém van erre csak az arab vállalkozott. A csákó :( Hát ez jutott :-)

Nem bántam, hamarabb végeztünk.

Közben dokinak újabb telefon, közben elkezdi az ambuláns vizsgálati eredményeket diktálni.

Visszaöltözhetek.

Jön megint egy doki. Most éppen röntgenképeket mutogat a dokinak. Megnézik azt is, kadétoknak megint megy a magyarázat.

Lassan már 20-25 perce vagyok bent, és legalább tudtam 6-7 mondtato váltani a dokival. Ez jó. Ő közben ahogy számolom a 4.-5. esetből/ba/be/ról/ről mesél, beszél, dönt.

Hát vazze' azt hittem, hogy stresszes a munkám....

Na és az eredmény:

- jól vagyok (doki szerint)

- de szerintem is :-)

- biciklizzek, ússzak, séta csak annyi, amennyi kell

- következő műtét szept 26 (szerda) - figyelem SZERDA! Ez még később fontos momentum lesz!

Szóval kb. 4szer nézték meg, hogy akkor szept 26. szerda! Mondom mér' nem lehet előbb? Ő azt hitte, hogy arra gondolok hétfőn. "Nem, hétfőn, kedden nem leszek bent, szerdán feküdjön be!"

"És doki, éhgyomorra jöjjek?" - okulva a legutóbbi felesleges koplalásból...

"Nem, majd csütörtökön, vagy pénteken műtöm!"

hát jó....

kb. ennyi.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr523122085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása