Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Napi szar (18)

2011.06.29. 21:42 AtoM

Arra gondoltam ismét kedveskedek néhány fotóval. Nem akarom túlkommentezni :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Akinek ez nem lett volna elég, annak itt egy link az igazi napi szarról :-)

http://www.napiszar.hu/showPost/Romaiak_tancikalnak_-_nagyon_komoly_

Igen, igen, igen.....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr643025836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bridget78 2011.06.30. 08:12:35

Apa, nagy voltál. Igazi hős :) már 2.jára :)

julcsibá 2011.06.30. 10:34:06

ÉN IS KÉREK!!!! Mi ez a cucc? remélem valami ütős! Vagy csak fraxiparin?

AtoM 2011.06.30. 10:50:06

@julcsibá: látszólag neked nehéz újat mutatni :-) Fraxiparin, de valljuk be ez semmit nem von le az én érdemeimből, hogy minden este le kell döfnöm magam egy 20mm-es tűvel...

JucusMumus 2011.06.30. 20:14:20

... Komolyan: itt csak ÉN szoktam munkaidőben nem BLOGOT olvasni??? LUSTA DISZNÓ BANDA! :P
süti beállítások módosítása