Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Egy csütörtöki megfigyelés - péntek reggel

2011.12.11. 11:09 AtoM

Gondoltam szépen sorban rakom ki a korábban készített felvételeket :-))

Talán emlékszik még mindenki a pénteken kiposztolt csütörtök reggeli képemre, amelyben bemutattam a WC melleti vödöröt. Íme egy újabb fotó még péntek reggelről a beavatkozásom előttről (helyszín ugyan úgy a wc):

20111208787.jpg

 

Mi változott?

- valaki elmozdította a kefét

- valaki otthagyott egy wc papírt,

- meg hogy valami alul belóg,

- meg a fotós lába is belóg.

ÉS?

Valamit kihagytam talán?

:)))

IGEN! Nem ért meglepetésként, de a százas már nem volt a helyén :-))) Kell ezen csodálkoznom? Nem mindenki olyan finnyás, mint én :-)

Ismét jót mulattam, mert neki volt igaza! A pénznek nincs szaga és a "szaros" pénzen vett kávé is ugyan olyan jól esik, mint a nem azon vett KV. :-) Szóval Ő nyert én meg szegényebb lettem egy kv-val, pedig elsőbbséget élveztem a fentieknél, hiszen nekem adták az első lehetőséget :)

Néha élni kell a lehetőségekkel! Talán legközelebb...

Ti kivettétek volna? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr733451615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása