Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Kórházi eszközök - 4. (?) fejezet

2011.12.10. 14:00 AtoM

Nos, eddig a korábbi bejegyzéseimben a következő eszközöket mutattam be:

- vérpumpa

- kacsa

- lábhajlító gép

A mostani bejegyzésben egy újabb eszközzel ismerkedhettek meg, amikor is megint megfejtős játékot hirdetek. Ki találja ki, hogy mi a neve az eszköznek és mire való ?

Használat előtti állapot:

 20111208782_2.jpg

A dolog pont úgy fest, mint egy gurulós szék, másnéven egy lebutított, downgradelt kerekesszék. 

Használat közben:

20111208783_2.jpg

TADAAAAAAM!

Ez így már gyanús. Szinte tálcán kínálom az olvasóknak a megoldás.

 

Érdemes a környzetere is vetni egy pillantást. Egyrészt kitalálható, hogy hol tárolják az eszközt és közben jó felfigyelni a higiénia igen magas színvonalára!

Bár h ajobban megnézem baktériumot nem látok, csak néhány csempe cserét, néhol hiányt, némi penészt, némi rendetlenséget, egy-két helyen elöregedett dolgokat. Keine panic!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr13451549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.12.10. 17:42:14

De ha Neked szigorú fekvést írtak fel... akkor erre hogy sikerül ráfeküdnöd? vagy alád tolják??? hogy tolhasd???

AtoM 2011.12.12. 14:14:44

@Zsüli98: ez nem nekem van. Ez a köznek van. Én ágytálazhattam volna, de lemondtam róla :)
süti beállítások módosítása