Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Péntek - A délután

2011.12.09. 16:47 AtoM

Kellemes ez a mai délután.

Elheverészgetünk itt az ágyon. Forgólódtam már eleget. A lábam meleg, de elviselhető. Fájdalom néha, de minimális. A melegségre megkértem az egyik inkább dögös, bár közvetlen, mint kedves asszisztenciát, hogy ugyanmá' hozzon jeget (doki néni engedélyezte).

Megígérte.

Ez volt 30 perce :) De hát biztos sok a beteg, az ő feje sem káptalan, pincérnek se akar beállni (mármint, hogy fejből menjen a rendelés leadása a pultba), szóval "mitakarszittkiscsávó?".

Hát várni :-)

Az megy :)

De minden sínen van. Ismét begyűjtöttem egy dícséretet :-) Most erre hajtok. Dögös nővérkétől kapta, miután kértem egy kacsacserét és meglátta az "eredményeimet" :)))) 1000ml alatt 920ml környékén voltam... Örült, mert mondták, hgoy igyunk sokat. Gondolom azért, hogy ha valamennyi sugár bekerül a véráramba, akkor az tisztuljon mielőbb. Hát rajtam nem múlik. én aztán iszom :)

 

Laci bátyámmal is sokat beszélgettem, csupa pozitív vonása van 75 éves léte ellenére. Alig horkol, összefüggően beszél :-) (paraszt meg nem én vagyok) De tényleg tisztelem! A többi idióta öregemberhez képest igazi szellemi felüdülés.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr513451528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli98 2011.12.09. 18:29:55

"1000ml alatt 920ml környékén voltam"
BRUHAHAHA megint látszik h az evolució MEGFORDÍTHATÓ! Hány évesen is örült utoljára egy nő (anyád) azért, h ügyesen belepisiltál a kacsába (bilibe) ???? A két időpont között eltelt pár év...
JAJ EZ MÉG JOBB
Az "igazi" Zsüli megkérdezi ennek olvastán: most mennyi is? 42? (BRUHAHAHAHAHAHA) ???????????? Hát 3 évvel IDŐSEBB nálad, nem??????????
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

AtoM 2011.12.09. 19:23:43

@Zsüli98: nézd. ezen el kell gondolkoznod :-) ha a lányod engem LÁT ÉRETTEBBNEK (persze nem lep meg :))! De használhatod az idősebb szót is, csak hát ugye vizuálisan valóban nem illik rám a 42 :)))
süti beállítások módosítása