Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

2011.08.03. egy nappal a kontroll után

2011.08.03. 23:23 AtoM

reggel elkezdtem "processzálni" a kapott infókat. Azaz berögzítettem a naptáramba az ominózus szeptember 26-i szerdai napot, értesítettem a főnököm.

 

AZAZ csak rögzítettem volna szept. 26-t. UGYANIS szept 26 HÉTFŐRE esik, ellenben október 26 PONTOSAN egy szerdai nap.....

 

Pumpa kora reggel fent az égben. Ugyen nem b***k el és írtak be okt. 26-ra....

Gyors telefonálgatás, végre sikerül a diszpécsert is elérni, de az eremény semmi. Természetesen senki nem veszi fel sehol a telefont...

 

Ettől féltem :( ....

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr303123923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása