Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

09:02 - nővérke felvillan ismét

2011.08.02. 09:58 AtoM

Búskomorságba kerültem. Hiszen időpont nincs, gépben ugyan bent vagyok, de nem aza alpján hívnak. Egyenlőre nem jók az esélyeim. ....

De nem adom fel. Miért tenném? Nem azért jöttem...

 

Egyszercsak.... Kb. 2-3 perccel az előző behívást követően a néni megint megjelenik.

Addigra már helyezkedtem és KÖZVETLENÜL a bejárat elé pozicionáltam magam. "Túrtam" magamnak két széket is. Az idős és mankós emberek között nem volt nehéz előrefurakodni és helyet találni mind magamnak, mind a táskámnak, cipőmnek, reggelimnek, vizecskémnek, pulcsicskámnak, webstickecskémnek, notebookomnak, egy könyvemnek, 3 újságomnak,  orvosi papírjaimnak, bicskácskámnak, rágócskámnak, TAJ kártyácskámnak....

A néni ismét kiált. ...ana.... De én már ott állok FACE TO FACE pontosan előtte két centire.

Hangosan elordítja magát, némi értetlenséggel az arcán "KOZMA TAMÁS!"

HEEEEEEEEEEEEE????????????

Most az én arcomra ült ki az értetlenség.

??? Nem tévedés ez???

Az én nevemet mondta volna, vagy csak álmodom????

"JA WOHL! FRAU OBERSTURMABFÜHRER!!!"

Széles vigyor az orcámon....

"Be fogom küldeni röntgenre!"

Csak tessék, csak tessék......

"Üljön le!"

"JA WOHL!"

és már pattantam is vissza a székre vigyázzülésben.

Csupa, csupa jó hír!

Bent vagyok a rendszerben, tudják, hogy itt vagyok, valaki még ma fog rám gondolni... Ez tök jó.... Tényleg annyi, de annyit köszönhetek ennek a kórháznak .... :)

 

 

 

 

 

 

 

Ui.: természetesen az összes mankós, öreg embert magam elé engedtem a székeknél :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr413119399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsibá 2011.08.02. 10:03:54

Most akkor mi van? Ez már az újabb műtéthez kő, vagy csak megnézik mit rontottak el?

AtoM 2011.08.02. 10:08:25

jah. a lényeg. egyszerű kontroll vizsgálat, plusz könyörgés a mielőbbi műtéti időpontra. hiszen decemberben el köllene menni síelni, de nagyon....
süti beállítások módosítása