Pont én vagyok az az egy az egymillióból-PVNS

Friss topikok

Linkblog

Buci -e vagy?

2011.06.26. 14:17 AtoM

Hja kérem. A téma abszolút aktuális. Hét elején azt vártuk, hogy jól bekasztlizzák, aztán kiderült, hogy ez mégsem jön össze...

Stohl Buci... Tudom, hogy sok helyen, sokan megosztották, oszthatták már a véleményüket erről, de muszáj nekem is kiírni magamból a felháborodásomat.

Nem tudom mi számít gyűlöletkeltésnek, meg mit enged meg a szólásszabadság joga így előre szólok, hogy senkit nem arra buzdítok, hogy gyűlölje a Bucit, vagy bármit is tegyen vele, de azért a gyomrom felfordul ha hallok felőle. Nem vagyok az a típusú ember, akinek ha szar, akkor ezt kívánja másnak is, csak hogy neki se legyen jó, mert nekem nem szar, de azért igenis szeretném ha a Buci megkapná azt amit megérdemel.

Persze most azon megy a filozófálgatás, hogy mit érdemel meg?!

Na de kérem, egyszer már ittasan rommá vert egy kocsit, majd ezt követően ittasan és bedrogozva legázol néhány embert, aztán rá akarja kenni másra, mikor rájön, hogy húha, nagy a baj. Aztán előadja a nagy halált, hogy márpedig ő megbánta és most aztán ő meg akar bűnhődni, és a "nemzet hőseként" fog bevonulni a börtönbe, akármit is osszanak rá. Tisztára mint anno a Viszkis. Azt is Robin Hoodként tisztelték néhányan, miközben a mi pénzünket lopta ki a bankból és ment belőle a  Bahamákra nyaralni. Röhej.

Na és akkor mi történik? Mi lesz a saját magát nemzet hősének aposztrófáló férfi(?)ból? Amint megkapja a büntit, rájön, hogy neki van pénze, meg kapcsolatrendszere, meg leginkább reklámértéke, így megbíz egy jó ügyvédet, hogy kimossa a szarból. Abból a szarból, amit igenis elkövetett.

Visszaesőként ittasan vezet és komoly sérülést okózó közúti balesetet okoz. Tehát bizonyítottan leszarta, hogy korábban mi volt és ugyan így legközelebb is megy és lerombol valakit. Az én gyerekeimet, vagy engem? Mit keres ez az utakon egyáltalán? 

 

És akkor bebújunk ügyvéd bácsi szoknyája mögé és többek között ELJÁRÁSI HIBÁRA (!!!) hivatkozva elkezdjük elölről a dolgot, hátha kiderül, hogy a Bíróság tévedett. HE??? Persze, vannak bizonyos alapjogok, amik megilletik, de egy becsületes, tisztességes ember valóban így csinálja? Ez mármint hogy nem tájékoztatták,  SZÁMSZERŰEN csökkenti a kiróható büntetés mértékét? Tökre nem értem. Mi köze a kettőnek egymáshoz? Magyarázza már el ezt nekem valaki!

Ha meg tudjuk, hogy nem változtat a dolgon, akkor minek fogyasztjuk az emberek, az adófizetők pénzét feleslegesen?

 

Aztán mit látok? Egy Alföldi Róbert kaliberű ember képes bemenni a tárgyalásra és (látszólag) támogatni a Bucit, hogy "szegény Buci". Bazmeg, bazmeg... Remélem csak azért volt ott, mert tisztességes főnökként érdeklődött, hogy mi lesz a beosztottjával és nem azért, mert ő is sokallta a kiosztott büntetést. Tökre sajnálom, hogy az Alföldi Róbert ehhez egyáltalán az arcát adja, mert tényleg sokra tartom, meg biztos a Buci is jó színész, csak nekem ripacs, de ha legázolsz embereket, akkor azért mert ismert vagy még ugyan úgy jár a bünti. Vagy akkor éljünk anarchiában és ne hívjuk jogállamnak az egészet. Azt a szerencsétlen Császár Elődöt is kimosták, pedig megölt egy embert. Persze a részleteket nem ismerem (ott sem), de a tény akkor is tény marad. Embert ölt drogosan.

 

Hát nem vicc? Felháborító! Csukják le a francba és mellékbüntetésként vegyék el örökre a jogosítványát, hogy még véletlenül se tudjon másokat veszélyeztetni.

 

Zárójelben jegyzem meg, hogy egy ilyen visszaesőnek hogy van fegyvertartási engedélye? Zámbó Dzsimmee nem pont így kaszálta le a saját fejét? Belőve, bepiázva, bedrogozva? Az ilyen hogy kapja meg az engedélyt? 

Jah és nem mellékesen a börtöni költségeit pedig dolgozza le, mert én azért nem akarok fizetni, hogy ő tévézget egy vagy két k***a évig a kóterban.

Neked mi a véleményed?

A bejegyzés trackback címe:

https://pvnsforever.blog.hu/api/trackback/id/tr943015977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JucusMumus 2011.06.26. 17:06:40

Ööööö... én nem erre a blogra fizettem elő. Kérem vissza a pénzem! Ez nem érdekel erre felesleges még egy betűt is pocsékolni!

JucusMumus 2011.06.26. 17:08:56

Ez különben is mér day7. 1 7 múlva. És mi van a kedvenc nővér-megfigyeléssel? És az orvosok kategorizálása? Az mikor jelenik meg valamilyen szaklapban? És hőány impakt faktoros lesz a cikk? És meg lehet ott engem is második helyen jelölni? Kell majd a PhD-mhoz!

julcsibá 2011.06.27. 07:56:16

Na kérem! egyet kell, hogy értsek, tudós kollégám szavaival. Tökre elegem van abból, ha valaki egyszer kiteszi a képét és a kereskedelmi csatornára, onnantól kezdve celeb és neki mindent szabad. Milyen erkölcsiséget sugall ez a gyerekeimnek? Azt, hogy ha híres vagy, és a TV-ben szerepelsz, akkor mindent lehet? Nem elég, hogy apolitikusaink rossz példát mutatnak, most már a kultúrát közvetítő színészek is ezt teszik? És ehhez asszisztál a fél ország. A tárgyalást követő napon MINDEN újság címoldalán Buci virított. ?MEGSZAKAD A SZÍVEM!!!!!
Ha én okozok ilyen közúti balesete, akkor most elnapolták volna a tárgyalásomat? Írt volna bárki is támogató levelet értem? A Nagy sz..t! Ott rohadnék a böriben előzetesben és kiskanállal sem tudtam volna összeszedni a romokban heverő életemet. És ja, azt nem is említve, hogy nekem lett volna lelkiismeret furdalásom.
süti beállítások módosítása